قوانین باشگاه

کلیه فعالیت های پایگاه اینترنتی باشگاه مشتریان بانک رفاه و اعضای آن منطبق بر قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای و سایر قوانین و دستورالعمل های مربوطه می‌باشند. همچنین در صورت لزوم بانک رفاه اختیار دارد تغییرات مورد نیاز را در مقررات و ضوابط ناظر بر باشگاه اعمال نماید. کلیه تغییرات احتمالی با بروزرسانی در سایت باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد و به محض بروزرسانی، کلیه اعضا ملزم به رعایت آن می باشند. لذا ضروری است اعضای باشگاه مندرجات سایت را مطالعه و پیگیری نمایند.

  • مالکیت معنوی اطلاعات موجود در پایگاه اینترنتی باشگاه مشتریان متعلق به بانک رفاه می باشد. مطابق قوانین بین المللی کپی رایت، کلیه مندرجات این پایگاه شامل لوگوها، تصاویر، مندرجات، نرم افزارها و... جزء دارایی های بانک رفاه بوده و هر گونه استفاده از آن ممنوع می باشد.
  • کلیه خدمات و اطلاعات این پایگاه برای استفاده اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه بوده و هرگونه سوء استفاده از آن دارای پیگرد قانونی می باشد.
  • به منظور حفظ حریم خصوصی افراد، باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران هیچ یک از اطلاعات ارائه شده از سوی اعضا و اطلاعات مربوط به امتیاز ایشان را در اختیار سایرین قرار نخواهد داد.
  • اطلاعات وارد شده از سوی شما صرفاً توسط بانک رفاه و واحدهای تابعه و به منظور ارتقای سطح کیفی محصولات ارائه شده مورد بهره‎برداری قرار خواهد گرفت.
  • در صورت تشخیص عدم صحت اطلاعات ارائه شده از سوی افراد، باشگاه مشتریان بانک رفاه می تواند نسبت به اصلاح و جایگزینی آن با اطلاعات صحیح اقدام نماید.
  • هرگونه نقل قول از مطالب این پایگاه، صرفاً برای پایگاه هایی که منافع غیرتجاری را دنبال می کنند و با ذکر منبع، مجاز است.
  • هرگونه تلاش برای دسترسی غیرمجاز به اجزا، اسناد، اطلاعات، محتویات و... این پایگاه از طریق رمزگشایی، هک و هر روش غیرمجاز دیگر ممنوع می باشد.
  • استفاده از هر برنامه، الگوریتم یا عملیات برای کپی یا هدایت بخشی از اطلاعات این پایگاه ممنوع می باشد.
  • باشگاه مشتریان بانک رفاه اختیار دارد درخواست متقاضیان برای عضویت در باشگاه را بررسی نموده و نسبت به پذیرش یا عدم پذیرش آن تصمیم گیری نماید. همچنین در صورت تشخیص تخلف هر یک از اعضا از قوانین و مقررات، باشگاه می تواند به صورت یک طرفه و بدون اعلام قبلی، نسبت به لغو کلیه امتیازات و عضویت وی اقدام نموده و حق هرگونه ادعا و اعتراض در این خصوص از اعضا سلب شده است.
  • محدوده فعالیت اعضا در باشگاه صرفاً انجام فعالیت های مجاز منطبق بر اهداف باشگاه بوده و ارسال هرگونه مطالب خلاف قانون و اخلاق، ویروس های رایانه ای، درخواست های تجاری و تبلیغاتی، فعالیت های سیاسی، نامه های زنجیره ای و... ممنوع می باشد و در صورت وارد آمدن هرگونه خسارت به بانک رفاه و واحدهای تابعه، ناشی از فعالیت اعضا خارج از حدود تعیین شده، مسئولیت جبران آن بر عهده شخص یا اشخاص خاطی می باشد.
  • هر گونه تصمیم گیری در خصوص امتیازات اعم از نحوه کسب، سقف قابل اکتساب، مدت زمان اعتبار، اختیارات اعضا در استفاده و شرکت در طرح ها و قرعه کشی ها، تعدیل، ارزش ریالی امتیازات و... همچنین تصمیم گیری درخصوص تغییر زمان بندی امتیازات و طرح ها، توقف عضویت اعضای غیرفعال، اعطای جوایز و پاداش ها و... در اختیار باشگاه مشتریان بانک رفاه می باشد و هیچ یک از افراد حق ادعا یا اعتراضی در این خصوص ندارند.
  • هرگاه برای باشگاه مشتریان بانک رفاه محرز گردد که امتیاز کسب شده توسط هر یک از اعضا با انجام عملیات غیر واقعی و صوری کسب شده است، باشگاه اختیار دارد به صورت یک طرفه و بدون اعلام قبلی نسبت به توقف فعالیت ایشان در هر مرحله ای که باشند، اقدام نماید و افراد مذکور حق هرگونه ادعا و اعتراضی را از خود سلب می نمایند.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل فنی و محدودیت در دسترسی به وب سایت، باشگاه مشتریان بانک رفاه نهایت تلاش خود را جهت رفع مشکل در اسرع وقت خواهد نمود لیکن هیچگونه تعهد و مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی به وجود آمده، نخواهد داشت.
  • وجود لینک باشگاه مشتریان بانک رفاه در وب سایت ها و وبلاگ ها به معنای تایید محتوای آنها از سوی باشگاه نمی باشد.
  • کلیه اعضای باشگاه، ضمن ثبت نام در باشگاه، مقررات مربوطه را مطالعه نموده و موافقت خود را با شرایط آن اعلام می نمایند.
  • در صورت انجام هر گونه تخلف و عدم رعایت قوانین و مقررات مندرج در سایت، بانک رفاه حق دارد حسب صلاحدید خود نسبت به پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی، واحدهای حقوقی و سایر نهادهای مرتبط اقدام نماید.