کد خبر: 3
تاریخ انتشار: 1395/06/13
راه اندازی باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان رفاه افتتاح شد

باشگاه مشتریان بانک رفاه با ماموریت مشتری مداری و تمرکز بر سهولت ارائه خدمات الکترونیک در تاریخ 03/03/96 افتتاح گردید. تمرکز باشگاه در این جشنواره بر روی کانال‏های بانکداری الکترونیک از جمله خودپرداز، بانکداری اینترنتی ، موبایل‏ بانک و USSD قرار گرفت. همچنین در پایان جشنواره بر اساس امتیاز کسب شده، هدایای ارزنده ای به اعضای باشگاه تعلق می گیرد.

 باشگاه مشتریان بانک رفاه با ماموریت مشتری مداری و تمرکز بر سهولت ارائه خدمات الکترونیک در تاریخ 96/03/03 افتتاح گردید.
 جشنواره آغازین باشگاه مشتریان بانک رفاه "همراهان رفاه" نامگذاری گردید.
با توجه به لزوم تشویق اعضای باشگاه به انجام تراکنش الکترونیک از طریق درگاههای بانک رفاه، تمرکز باشگاه در این جشنواره بر روی کانال‏های بانکداری الکترونیک از جمله خودپرداز، بانکداری اینترنتی و موبایل‏بانک قرار دارد همچنین در پایان جشنواره با انجام قرعه کشی بر اساس امتیاز کسب شده، هدایای ارزنده ای به برندگان تعلق می گیرد.
 نکته قابل توجه این است که کسب امتیاز بیشتر، احتمال برنده شدن بیشتر را نیز برای مشتریان به دنبال دارد. به عنوان مثال، فردی که موفق به کسب 9000 امتیاز شده است در صورت عدم موفقیت در قرعه کشی سطح دو در قرعه کشی سطح 3 و به همین ترتیب در صورت عدم برنده ‏شدن تا سطح شش نیز شرکت داده می شود. خاطر نشان می سازد در صورت برنده شدن در یک سطح، امتیاز وی صفر گردیده و جایزه خود را دریافت می نماید.
گفتنی است امتیاز ثبت نام، تکمیل اطلاعات، فعال سازی اینترنت بانک و موبایل بانک مجموعاً  450 امتیاز می‏باشد و هر عضو می‏تواند در آغاز فعالیت خود در باشگاه، براحتی با انجام چند تراکنش به اولین سطح قرعه کشی (1000 امتیاز) برسد. لذا رویکرد مشتری محوری باشگاه بانک ازین حیث کاملاً ملموس می باشد.
به کلیه مشتریان عزیز توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات باشگاه مشتریان و جشنواره همراهان رفاه، به گزینه های "طرح ها و پاداش ها" در صفحه اصلی سایت باشگاه، مراجعه و یا با شماره گیری 8525 021( مرکز فراد) در سراسر کشور نسبت به کسب اطلاع از جزئیات خدمات و طرحهای باشگاه اقدام نمایند. همچنین آدرس ایمیل باشگاه مشتریان به نشانی الکترونیکی Club[@]bankrefah[.]ir آماده کسب نظرات و پیشنهادات شما عزیزان می باشد.