کد خبر: 4
تاریخ انتشار: //

اولین جشنواره باشگاه مشتریان بانک رفاه

جشنواره آغازین باشگاه مشتریان بانک رفاه "همراهان رفاه" نامگذاری گردید. با توجه به لزوم ایجاد سهولت انجام عملیات بانکی برای مشتریان، تمرکز باشگاه در این جشنواره بر روی کانال‏های بانکداری الکترونیک از جمله خودپرداز، بانکداری اینترنتی ، موبایل‏بانک و USSD قرار گرفت.

جشنواره آغازین باشگاه مشتریان بانک رفاه "همراهان رفاه" نامگذاری گردید.

با توجه به لزوم ایجاد سهولت انجام عملیات بانکی برای مشتریان، تمرکز باشگاه در این جشنواره بر روی کانال‏های بانکداری الکترونیک از جمله خودپرداز، بانکداری اینترنتی و موبایل‏بانک قرار گرفت.

نکته قابل توجه این است که کسب امتیاز بیشتر، احتمال برنده شدن بیشتر را نیز برای مشتریان به دنبال دارد. به عنوان مثال، فردی که موفق به کسب 9000 امتیاز شده است در صورت عدم موفقیت در قرعه کشی سطح دو در قرعه کشی سطح سه و به همین ترتیب در صورت عدم برنده ن‏شدن تا سطح شش نیز شرکت داده می شود. خاطر نشان می سازد در صورت برنده شدن در یک سطح، امتیاز وی صفر گردیده و جایزه خود را دریافت می نماید.

گفتنی است امتیاز ثبت نام، تکمیل اطلاعات، فعال سازی اینترنت بانک و موبایل بانک مجموعاً  450 امتیاز می‏باشد و هر عضو می‏تواند در آغاز فعالیت خود در باشگاه، براحتی با انجام چند تراکنش به اولین سطح قرعه کشی (1000 امتیاز) برسد. لذا رویکرد مشتری محوری باشگاه بانک ازین حیث کاملاً ملموس می باشد.

به اعضای محترم باشگاه پیشنهاد می‏گردد با دقت بسیار نسبت به تکمیل صفحه پروفایل کاربری خود اقدام نمایند تا بدینوسیله ما را در تشخیص نیاز و طراحی محصولات مورددرخواست ایشان یاری نمایند.

به کلیه مشتریان عزیز توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات باشگاه مشتریان و جشنواره همراهان رفاه، به گزینه های "طرح ها و پاداش ها" در صفحه اصلی سایت باشگاه، مراجعه و یا با شماره گیری 8525 021( مرکز فراد) در سراسر کشور نسبت به کسب اطلاع از جزئیات خدمات و طرحهای باشگاه اقدام نمایند. همچنین آدرس ایمیل باشگاه مشتریان به نشانی الکترونیکی Club@bankrefah.ir آماده کسب نظرات و پیشنهادات شما عزیزان می باشد.